marți, 28 iulie 2009

Very funny :P

Un om cu "P"utere

- Cum te numesti, Domnule ?
- Petru Potopeanu
- Si ce lucrezi ?
- Prepar pesti pentru pulverizat.
- Bine, dar ce anume operatii faci ?
- Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc
patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe
pungi.
- Dar de ce vorbesti numai cu "P"?
- Poftim ?
- De ce vorbesti numai cu "P"?
- Pentru ca pot pronunta pe P perfect perceptibil.
- Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei
gresi.
- Primesc.
- Pe cat ?
- Pun prinsoare pe patru poli !
- S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?
- Peste, pastravi, plachie, potarnici, prepar piftie
piperata, parjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane.
- Si ce vin bei ?
- Pinot, pelin, porto.
- Si ce desert ?
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale,
piersici.
- Dar inghetata obisnuesti ?
- Putin profiterole, parfait ( parve..).
- Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?
- Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin
parcuri.
- Dar vara ?
- Pescuiesc.
- Si iarna ?
- Patinez.
- Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera "P"?
- Pot.
- Asta nu o mai cred. Spune-o !
- POEZIA POETULUI PETRU pOTOPEANU:
"Prin pustiuri, peste pietre,
Pasari, palcuri pribegesc,
Parasindu-si puii proprii
Pe pamintul parintesc.
Prima pasare, pilotul,
Plescaia puternic pliscul,
Patina privind pamantul,
Pajistea, padurea, piscul."
- Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat?
- Paraschiva papusico, pentru prinz prepara putin patrunjel
pe potirnichi. Pa!
- Vad ca am pierdut.
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului.
- Platesc.
- Pune paralele pe portofel.
- Inca o intrebare.
- Poftim?
- Ce adresa ai matale ?
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecand prin Pangari,
peste pod.

Preluata de pe forumul sport365.ro

In text Petru potopeanu scapa un cuvant care nu incepe cu "P". Care este acela?

11 comentarii:

aditza spunea...

Eu l-am gasit . Este mic si pitit bine!

Anonim spunea...

Foarte tare... Felicitari... am gasit cuvantul care nu incepe cu litera P : Pentru ca pot pronunta pe P perfect perceptibi. Cuvantul este 'ca' .

sorin spunea...

:)mda...facand abstractie de la continutul ambiguu al textului

aditza spunea...

e destul de greu sa gasesti cuvinte care sa inceapa cu aceeasi litera si sa fie perfect coerente. Oricum e foarte interesanta. Mai stiu una Cu litera C. Aia e mai misto. daca o vreti scrieti aici si i-o dau Francescai sa o publice.

Unknown spunea...

am o intrebare...dar comentariul asta sa-l stergi.

cum avansezi in zelist? n-am inteles pana acum...

multumesc anticipat pentru raspuns:D

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
aditza spunea...

In zelist avansezi in functie de numarul de site-uri/bloguri ce trimit linkuri catre tine (au linkul sau bannerul tau pe pagina lor) in functie de cate posturi/articole ai pe blog in acea saptamana si cred ca si comentariile conteaza.

Blogger spunea...

Super ! Felicitari pentru articol !

julie spunea...

e chiar mic cuvant.:))si bine ascuns..oricum tare post.xxD

Ioana Radu spunea...

Eu stiam ceva scurt, cu "S".
"Pe sunete suave se salveaza suflete, se secrifica sperante, se suprima semnele. Sentimentele suave se supun sinceritatii, se spitalizeaza suflarea singuratatii."

aditza spunea...

frumos, dar parca tot Potopeanu a fost mai tare