luni, 6 iulie 2009

Astept concediul!!!

M-am saturat sa tot muncesc. Cateodata e atat de greu sa fi femeie. Si sotie si gospodina si angajata si menajera casei tale. Cam greu! Chiar si cand nu ai chef sau te doare ceva tot trebuie sa faci ca sa fie totul bine. De aceea spun ca abia astept concediul. Imi voi lua concediul binemeritat din cateva functii, mai putin din cea de sotie. Voi merge in concediu cu sotul meu undeva departe de Romania, undeva unde sa uit ca trebuie sa fac curat in casa, mancare in bucatarie sau treaba plictisitoare si impusa de sefi. Sa fiu doar eu si sotul meu intr-o alta luna de miere asa cum ne-a iesit de fiecare data concediul. Inca nu am ales locatia ci doar perioada. La inceputul lunii august. Asadar mai putin de o luna pana la marea evadare. Doua saptamani de liniste si pace sper sa-mi readuca "cheful" de munca si de gospodina si de menajera, adica sa nu mi se mai para o perioada atat de complicat sa indeplinesc toate aceste functii concomitent. Si ca sa fie ceva si mai frumos vom alege o tara frumoasa(cel mai probabil Grecia) cu munte si mare deopotriva. Vreau sa respir si aer curat si rece dupa o saptamana petrecuta pe litoral. De aceea cred ca voi merge in Grecia. Chiar mi-a fost recomandata de niste prieteni si am zis sa incerc. Asa ca timp de doua saptamani in luna august se prea poate sa lipsesc. Poate voi mai scrie ceva pe blog de pe laptop dar nu promit nimic. Poate nici nu il voi lua cu mine. Oricum eu va urez de pe acum concediu placut, ceea ce sper sa mi se intample si mie.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Francesca, te rog sa-mi trimiti un e-mail, pentru ca pana acum n-am primit adresa ta si nu am unde sa-ti expediez cartea.

Co-Ra spunea...

Francesca draga, fruntea sus: ne mai asteapta multe altele de acelasi gen :-)) Altfel spus, ne asteapta un viitor luminos, sa nu il lasam sa se impacienteze! :))

Te imbratisez cu tot dragul si, desigur, cu toata intelegerea! :(

Iti multumesc mult pentru video-ul oferit! M-a incarcat suficient cat sa-mi iau si astazi de la capat indeletnicirile pe care le "ador" la fel de mult ca si tine...

Sa ai o saptamana superba!

Dan Gheorghe spunea...

concediu placut!

~PakKaramu~ spunea...

Pak Karamu

PACO spunea...

Atatea functii...tu chiar ai nevoie de un concediu

Geocer spunea...

Pentru acest an, eu am ales Croatia. E ceva mai scump sejurul decat in Grecia, dar sper sa fie frumos. Si tot la inceput de august o sa plec si eu.

dana spunea...

Da..Grecia..nici ca puteati face o alegere,mai buna...e superba...
Vacanta placuta!!

compadvice spunea...

Turistic e super,sa traiesti aici mai faina e Romania.Oricum ai ce vedea.

miguel spunea...

francesca , gracias por seguir mi blog , comenzare a pasar mas seguido , tienes un nombre muy lindo . chau besos , hasta pronto

aventoro spunea...

concediul este o gura de aer, cred ca toti il asteptam cu drag

Cya spunea...

Aproape ca imi iese fum pe urechi de fiecare data cand citesc randuri ale unor femei care pun in aceeasi fraza cu amaraciune atributele "sotie, mama, angajata si menajera".Pe EL pentru ce l-ati luat, doar de procreere?Parca treburile se impart la doi, de vreme ce ambii au joburi solicitante.
Concediu placut!

Anonim spunea...

daca eram in locul tau mergeam in Serbia. Mai exact la Budva... ii superb. Oricum concediu placut.

sorin spunea...

ce mai faci Francesca?

sorin spunea...

ce mai faci Francesca?